Víkend v Harrachově

31. 3. 2008

ObrazekVíkend v Harrachově

Od 28. Do 30.3. jsme byli s Luckou v Harrachově za nejspíš posledním sněhem. Cílem víkendu byl pro mě odpočinek, spojený s jiným sportem než s kolem, i když kola jsme s sebou měli pro případ špatných sněhových podmínek. Do Harrachova jsme dorazili v pátek kolem poledne. Po vybalení a rozkoukání jsme šli pěšmo okouknout terén do lesa, večer nás čekala procházka v centru Harrachova.

V sobotu, když jsme se vzbudili, tak pršelo, naštěstí zanedlouho přestalo a mi se vydali vstříc běžeckým trasám. Z Harrachova jsme se vydali na k Mumlavskému vodopádu, odtamtud po žlutý na Rýžoviště, kopec směr Krakonošova snídaně, na rozcestí dolů k Mumlavě a okolo vodopádu zpět do kempu. Výlet dlouhý 11 km pohodovým tempem.Obrazek

Odpoledne jsme vzali kola a jeli nakouknout k našim severním sousedům. Po dlouhém stoupáku nás navršku čekali hranice, které jsme díky Shengenu jen projeli a pokračovali do 1.Polské vesnice, kde jsme udělali na parkovišti nějaké fotky a jeli zpátky do Harrachova, protože se začínalo nebezpečně mračit. Cestou do kempu jsme se ještě zastavili u skokanských můstků v Harrachově. Kopec jsem si dal silově s nějakými spurtíky v sedle.

Poslední den panovalo nádherné letní počasí, takže opět běžky, tentokráte na drobek delší než v sobotu. Dojeli jsme opět k vodopádům a pokračovali rovně až ke Krakonošově snídani, kde jsme si dali pauzu na obídek. Pak jsme vyrazili směrem Rýžoviště a na kopci, kde se cesta dělila na Studenov a k Mumlavě, kam sme chtěli jet, mi selhal orientační smysl a omylem jsme sjeli z 1,8km dlouhýho kopce na místo, odkud se nedalo nikam jet, takže 1,8km zpět do kopce, ve kterym se mnou Lucka zrovna nekomunikovala :(, protože byla už unavená a celkem prudkej kopec nahoru zbytečně…. Nahoře už ale bylo všechno v pohodě a my pokračovali domů. 22km dlouhý výlet na sluníčku ukončil naše krátké účinkování v Harrachově. Cíl odpočinout si byl splněn a od pondělka budu opět polykat kilometry v sedle bycikluJ